غبا ر تردید این روزها چه وزنی دارد: Fucking days

چهارشنبه، دی ۱۹، ۱۳۸۶

Fucking days

این روزا دلم هوای اینو داره که یه اس ام اس بزنم بپرسم : چیی طوری؟ چه می کنی ؟ و بعد یه ربع جواب بیاد مرسی تو خوبی؟ دارم تی وی می بینم . و منم دلم غش بره برای دیدن تی وی دیدنت.هوای اینو دارم که خیال ببافم که خانه مان این سره شهر باشه و یه قنادی اون سره شهر و من برم تا اون سره شهر برات اون شیرینی که دوست داری بخرم. هوای اینکه بازم تصورت کنم موقع خرج دادن های محرم که گفته بودی سر دیگ میری که گفته بودی عدس پلو هاش رو دوست داری و دلم لک بزنه برای برای دیدن قیافه ات وقتی بخوای غذا به مردم بدی. و دلم هوای لرزیدن از قهقه های کشدار و مردانه ات و دلم شاید ... هوای شکستن
پ.ن: از دیشب تا حالا نمی دانم چرا این ول کنم نیست : نجات دهنده در گور خفته است
پ.پ.ن : شهوت انگیز ترین چیز این روزها برام درختهای برف گرفته ولیعصر ه اینقدر که هوس دارم یکیشون رو قورت بدم

4 Comments:

Anonymous ناشناس said...

هي هي...
مادر جان شكوه...

۱۲:۱۳ قبل‌ازظهر  
Anonymous ناشناس said...

خرداد، كاري كه دوست داري انجام بده
نذار دير شه و حسرت بخوري
اي كاش نترسي
مي دونم كه پشيمون ميشي

۹:۰۲ بعدازظهر  
Blogger Black Jazz Britain said...

خداوندا تو را سپاس می گوییم که ما را درختی برف گرفته بر خیابان پهلوی سابق نیافریدی

۷:۱۹ قبل‌ازظهر  
Anonymous ناشناس said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

۹:۱۶ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

<< Home