غبا ر تردید این روزها چه وزنی دارد: زمن نگارم عزيزم خبر ندارد

شنبه، بهمن ۲۶، ۱۳۸۷

زمن نگارم عزيزم خبر ندارد

بعد از اين همه آمد و شدها , بالا و پايين شدن ها, گرديدن هاي گردون, شور دلتنگيهاي ناشي از سفرت هنوز بجاست. سحر دوري ميشود يكجور دل آشوبه و شيرين شيرين مي خلد توي رگ و پي آدم.براستي كه عجب زوري دارد فاصله. حسش قشنگ است اما توفير دارد با آنچه بود پيش ترها. قبل ترها خودم هم كه دور مي شدم دلم شاپركي مي شد مدام مي خواستم كه برگردم.انگار جهدم همه اين بود كه نفس بكشم توي هوايي كه مي دانستم توش نفس مي كشي چه حتي نه نزديك به تو چه حتي در بي خبري از تو.بعد تر ها اما حكايت ديگر شد. مجبور شدم آسمان خدا را بكشم و بسطش بدهم تو ماندي مركز دايره و من هي شعاع دايره را زياد كردم. كه اسمش بشود دايره دلتنگي هاي من كه فكر كنم رها مي شوم.اما شور سفر تو ... چيز ديگريست انگار ... شيرين شيرين

3 Comments:

Anonymous ناشناس said...

به قول مادر عروس "منظور از این پست چی بود" چهل درصدی

۱۲:۵۱ بعدازظهر  
Anonymous ناشناس said...

من با تو تنها نیستم

هیچ کس با هیچ کس تنها نیست

۱۰:۱۴ قبل‌ازظهر  
Anonymous ناشناس said...

هااااا نمی دونم، وبلاگ نوشتن برای من یکجور ارتباط با آدمها بود در دنیای تنهایی ام در مدت زندگی تهران. عجیب است اما اینجا دوستان بیشتری دارم و خیلی حرفها به زبان گفته می شود و دیگر نیازی به نوشتن نیست مگر واقعه خاص یا حرفی مگو

۲:۱۸ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

<< Home